המוצרים לא כשרים לפסח ושבמהלך חול המועד לא יצאו הזמנות , ההזמנות יצאו אחרי החג.

שלושה כלים לאפייה שיקלו עליכם בעבודה

אין דבר יותר מפנק ונעים יותר מאשר ריח אפייה שממלא את הבית, במיוחד כשאורחים מגיעים לבקר: לחמים, עוגות, מאפים מסוגים שונים, ומה לא.

בשנים האחרונות, מוצרי אפייה וכלי אפיה הפכו להיות דבר מאוד פופולרי בישראל, לא רק לשימוש מסחרי-עסקי – אלא גם לשימוש פרטי. זאת כיוון שתחום הבישול והאפייה התקדמו מאוד, וגם בזכות העובדה שיותר ויותר חנויות למוצרי אפיה החלו לשווק מוצרי אפייה איכותיים בארץ.

למעשה, בכל חנות למוצרי אפיה שמכבדת את עצמה תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי אפיה וכלים לאפייה איכותיים.

 

הנה שלושה כלי אפייה ומוצרי אפייה שיעזרו לכם להפוך את תהליך האפייה שלכם לאומנות:

 

מטרפה

המטרפה היא אחד מכלי האפייה השימושיים והכרחיים ביותר במטבחים הביתיים של חובבי האפייה כיום, והיא כלי חשוב בהכנת מתכונים רבים. בימים אלו ניתן למצוא מגוון רחב של מטרפות שונות הנבדלות אחת מהשנייה במספר מאפיינים שונים, המיועדות עבור שימושים שונים.

  

מרית (שפכטל)

מרית (או בכינויו העברי שפכטל), היא אחד מכלי האפייה השימושיים ביותר בתהליכי האפייה השונים במטבח. מרית היא כלי לניקוי משטחי העבודה, לגריפה והוצאת תכולה מקערות ותבניות, או להחלקה של קרמים, למשל בציפוי עוגה. ללא מרית, יהיה לנו קשה לשלוף החוצה את החומרים שבישלנו מבלי לפגוע בצורה ובמרקם שלהם.

 

משקל מטבח

כפי שכל חובב אפייה אמיתי יודע, תעשיית האפייה והקונדיטוריה היא תעשיה שמבוססת בעיקר על דיוק מירבי. שקילה של חומרי הגלם השונים בעת תהליך האפייה היא פעולה חשובה שמשפיעה באופן ישיר על תוצאות האפייה. לשם כך, משקל מטבח מהווה את אחד ממוצרי האפייה ההכרחיים יותר במטבחי האפייה הביתיים.

 

 

 

אנחנו ב-Perfect-Baking מציעים כלים לאפייה ומוצרי אפייה שונים ומגוונים ברמה גבוהה – בואו להתרשם: https://www.perfect-baking.co.il/c/Baking-tools

 

 

 

 

 

 

למה לקנות אצלנו

  • הכל במקום אחד

    כל מה שנחוץ במקום אחד!

    החל מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ועד לכלי אפייה, אריזות ומשטחים לעוגות.

  • משלוח חינם

       משלוח עד בית הלקוח

    ברגע שהשלמתם את סל הקנייה שלכם, כל מה שנותר לכם הוא לחכות שהשליח שלנו יופיע בפתח
    הדלת שלכם :)
    (בקנייה מעל 299 ש”ח המשלוח - עלינו!)

  • שירות לקוחות

    זמינות, אמינות ושקיפות

    חשוב לנו שתהיו מרוצים.
    אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה לפני או אחרי הרכישה בכל נושא שתרצו.