המוצרים לא כשרים לפסח ושבמהלך חול המועד לא יצאו הזמנות , ההזמנות יצאו אחרי החג.

שאלות נפוצות

 

 

האם המשלוחים מתבצעים לכל חלקי הארץ?
כן. לא משנה איפה אתם גרים, אנחנו מגיעים עד אליכם.


תוך כמה ימים יגיע המשלוח שהזמנתי?
זמן אספקת ההזמנות הינו שלושה ימי עסקים. יתכנו שינויים במקרים חריגים.


האם יש אפשרות לאסוף את הזמנה שלי באופן עצמי?
כמובן, אנחנו נמצאים בהוד השרון. יש לתאם איתנו יום ושעת הגעה מראש בטלפון:
050-7825650.


הסתבכתי עם השימוש באתר, מה ניתן לעשות?
אנחנו זמינים בשבילכם לכל שאלה. במידה ונתקלם בבעיה כלשהי באתר תוכלו לפנות אלינו
בהודעת WhatsApp או בטלפון 050-7825650 ונשמח לעזור לכם.


האם יש אפשרות לחפש באתר מוצר ספציפי שאני מעוניין בו?
כמובן, בראש האתר קיימת תיבת חיפוש, תוכלו להזין את שם המוצר שאתם מחפשים


לאן מגיעה הקבלה של הרכישה?
בעת ביצוע הרכישה תתבקשו להזין פרטים אישיים, לאחר ביצוע התשלום החשבונית תגיע למייל
אותו הזמנתם במילוי הפרטים. לפני הרכישה אנא וודאו כי הפרטים שהזנתם אינם שגויים.


האם יש סכום מינימום להזמנת משלוח?
לא. תוכלו להזמין באתר מכל סכום.

 


מה קורה במקרה של חוסר במלאי?
במקרה של חוסר במלאי לא יהיה ניתן להוסיף את המוצר לעגלת הקניות שלכם באתר.


האם ניתן לשנות/לבטל הזמנה שביצעתי?
כמובן, ע”מ לשנות או לבטל הזמנה לאחר התשלום ניתן לפנות אלינו  
בטלפון: 050-7825650  או במייל: perfectbaking5@gmail.com


האם התשלום באתר מאובטח?
התשלום באתר הינו מאובטח וכל פרטי האשראי ופרטי הלקוח נשמרים במאגרי החברה.


האם ניתן לשלם במזומן?
כן. ניתן להגיע אלינו לחנות שכתובתה: ש”י עגנון 6 ,ראש העין, ולבצע רכישה במזומן.

למה לקנות אצלנו

  • הכל במקום אחד

    כל מה שנחוץ במקום אחד!

    החל מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ועד לכלי אפייה, אריזות ומשטחים לעוגות.

  • משלוח חינם

       משלוח עד בית הלקוח

    ברגע שהשלמתם את סל הקנייה שלכם, כל מה שנותר לכם הוא לחכות שהשליח שלנו יופיע בפתח
    הדלת שלכם :)
    (בקנייה מעל 299 ש”ח המשלוח - עלינו!)

  • שירות לקוחות

    זמינות, אמינות ושקיפות

    חשוב לנו שתהיו מרוצים.
    אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה לפני או אחרי הרכישה בכל נושא שתרצו.